Startseite
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 



  Links
   Fotoblogg



http://myblog.de/sebiusa

Gratis bloggen bei
myblog.de





lebenszeichen

griasdeng leid

hob mi ja lenga ned gmoid, sry, aba wie gsogt, bin so beschaeftigt. hier hod ma ois schueler an 11 stunden tag. hob aba jetz ein erstes foto eigstoid. schauds eng moi o.

hoff ihr seids olle heil in die schui gestartet, ich bins auf alle faelle. war jetz nur in de letzten tag krank, de grippe gibts auch hier, aba jetz gaeds wieda guad.

moing kimmt a foto von meiner gidar deng i. dann sigt ma des moi. hob a scho ganz lustige gschichtn gherd, z.b. da remus stockbesoffen am ersten schuidog (ja remus, fuehr moi weiter aus bitte ;-). ihr langweilts eich also keineswegs.

bei mir is eigentlich nix besonderes los, alltag hoid. aufsteh, schui geh, football geh, hoamkemma, hausaufgab und dann bett. des haed i dahoam a macha kinna. ;-)

also bis dann

sebi

1.10.06 05:35
 


bisher 2 Kommentar(e)     TrackBack-URL


Banshee (1.10.06 14:58)
Freut mich mal wieder von dir zu hören. Die Gitarre die du kauft hast, ist die blau? Weil ich mir nämlich nicht ganz sicher war. Des ist doch so eine Art Heavy-Metal-Stratocaster, oder? Ich bin dafür wir führen die Idee mit Guitarlick-of-the-week ein, wenn bei dir irgendwie die möglich besteht sowas zu machen...

Bis dann,
Banshee



Froscmoa (29.10.06 09:19)
Schee das ma wieder moi wos vo dir heard !
wia geht dei gidar-konnst scho wos -ha??-los moi wos vo dir hearn.vieleicht konnst a a moi an audio steam einastoin -na dadma di a wieder a moi hern..machs guat und vui spass mit de amis.

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung